Thursday, December 03, 2009

091203

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.... Grattis på födelsedagen mamma!
Och tack för lånet av bilen. Det var med nöd och näppe jag kom iväg på min efterlängtade resa. Imorgon är ju B-day, det vill säga Backstreet Boys kommer till Stockholm och som det trogna fan jag är, så även jag. Tyvärr försökte min trogna följeslagare FOA sätta käppar i hjulet för mig genom att brinna lite lätt i motorn och göra sig själv obrukbar. Tack så mycket. Istället fick jag missbruka mina relationer och tigga mig till, inte bara ett, utan två billån. Både av mamma och av Jeppe som ställde upp med ersättningsbil till mamma. Efter många om och men sitter jag nu färdiginstallerad hemma hos Karin i Linköping med ca 50 lussebullar ljuvligt nybaksdoftande från köket. Det är bra.
Imorgon väntar alltså konserten och däreter blir det party i huvudstaden. Det ska bli skoj. På söndag väntas jag återvända till hemstaden. Nu är jag toktrött och ska försöka rumla i säng. maddiis´ back alright!

1 comment:

Mamma said...

Tack för Grattis, jag och Kattja firade i varandras trevliga sällskap med hemgrillad kyckling.
Jo, bilen ja, nu behövde jag inte åka med som hotellhyrare, utan du tog dig dit själv till Hufudstaden.
Tack för bilen nytvättad och heltankad !!
Men hur var konserten ?????