Monday, April 05, 2010

100405

Annandag påsk, och ledig dag. Den här påsken har varit helt otrolig. Inte för att jag brukar fira påsk på något sätt, förutom med påskmust som är världens näst bästa uppfinning - strax efter julmusten. Inte har heller årets påsk inneburit några extravaganta utsvävningar. Däremot känner jag mig utvilad, och det är underbart. Jag tror att det till viss del har med nya jobbet att göra, men det är en helt fantastisk känsla.
Vad har jag gjort under de här dagarna då? Inte så mycket egentligen. I torsdags var jag på party tillsammans med Karin, som jag också ska träffa om en stund. Har inte sett henne sen vi var i Stockholm i höstas. I fredags var Fredrik här och hälsade på och vi tog en fika på stan. I lördags var vi i Ynde och träffade Jossa, och igår var det middag hos mamsen. Däremellan har jag vilat, läst, kollat tv, städat, planterat fröer, lekt med kisarna och lite annat smått och gott. Relaxing.
Imorgon väntar jobbet igen. Det ska faktiskt bli trevligt. Det var längesen jag kände så inför jobbet. Najs.
Det här har nog blivit historiens absolut tristaste inlägg. Det bjuder jag på. Adios!

No comments: