Wednesday, September 08, 2010

100908

Shit vad tiden rusar fram. Jag hinner inte riktigt med. Igår var det sambons födelsedag och det firades med smaskig middag tillsammans med svärisarna och min mamma. Därefter stack vi hem till oss där jag bjöd på blåbärstårta. Riktigt god om jag får säga det själv. Dessutom blev den faktiskt jäkligt snygg med blåbär i en cirkel i mitten och sen silverkulor strödda över. Lite smålyxig sådär, trots att den bara var enkel.
Idag har jag i alla fall haft ledig dag, vilket har inneburit sovmorgon. Vissa hade kanske kallat det sovdag, men jag föredrar det första. Masade mig upp för ett besök hos mmin sjukgymnast Mats, där jag fick armcykla och lyfta vikter och greja. I över en timme plågades min stackars arm, men skam den som ger sig. Det gav resultat. Två tider till bokade nästa vecka, och däremellan ska jag även träna själv. Jag ska få en helt rak arm, tralalalalaaa...
Nu ska jag hoppa i säng för där väntar en linimentsmassage. Sexigt värre.

1 comment:

Mamma said...

Hejsan!
Visst var den fin o god tårtan. En härlig kväll med god mat och trevligt sällskap. En födelsedag att minnas.
Varje timme varje minut --- inte visste jag att detta var livet ....
var det någon klok som sa.
I morgon är det en ny dag - nu är valet över - nu ska de bara få i hop regeringen .. knepigt värre
Och armen blir bara rakare o rakare för varje dag..
Kram Mamma