Sunday, August 16, 2009

090816

Det tog ett tag att återhämta sig från kräftskivan. Vilket party det blev. Otippat, men mycket roligt. Igår gjorde vi därför i stort sett ingenting. Vi tittade på film och käkade chippa å dippa. Slappt. Idag känns det att man behöver ut.
Om en stund ska jag till stallet. Vi har öppet hus idag, och jag ska vara värd. Vi har haft ponnyrindning vid olika tillfällen under våren/sommaren, så kanske har det gett resultat i form av många nya medlemmar. Åtminstone är det intrycket jag har fått när jag har pratat med folk. Men det återstår ju att se. Det är så kul att sätta igång igen. Har längtat hela sommaren. Har bytt en av riddagarna, och därmed instruktör, så nu ska jag rida på måndagar och torsdagar istället. Spännande.
Imorgon är det dags för första dagen på mitt nya jobb. Hoppas det kommer att gå bra. Småbarnsavdelningar är ju inte riktigt min grej, men jag får bita ihop. Ett jobb är ett jobb är ett jobb. Lön.
Nu måste jag sticka. Ciao!

No comments: