Friday, June 14, 2013

130613

Och här sitter jag och snorar. Blev vrålförkyld under natten och nu är det mycket mycket synd om mig. Stackars Elin har inte fått ut så mycket av sin mamma idag inte. Snyta snyta snyta, snora snora snora. En lätt plågsam promenad till bokbussen fick vi dock ta då det låg en bok om höns där och väntade på oss. Även skruttan fick låna två böcker. Med sprängande huvudvärk och helt klibbig av dagens skumma väder kunde jag sedan vänta in pappan som kom hem och tog över barnet efter avslutad arbetsdag. Det är med att vara förkyld? Inte min grej alltså. 

Imorgon skulle vi åkt till Hästveda och hälsat på Angelica och Wille, men nu får vi snällt stanna hemma istället. Trist, men jag vill absolut inte ta ansvar för ytterligare en förkyld bebis. Det får räcka med den jag kommer att smitta här hemma. Stackarn. Klarar hon sig osmittad genom det här ska jag baskemig köpa en lott. 

Nu ska jag ta och snora mig i säng. Host host, snörvel snörvel. Suck.

No comments: