Tuesday, June 02, 2009

090602

Jag är så trött. Jag är så ända in i bänken sömnig, och har verkligen varit det konstant hela dagen. Sen jag kom hem från jobbet har jag vilat och sovit på soffan om vartannat, och jag längtar ändå tills jag får gå och lägga mig. Jag förstår inte varför. Det är inte första gången jag är så här. Det spelar inte så stor roll hur mycket jag sover, jag blir ändå inte pigg. Det är inte särskilt roligt att gå omkring som ett vrak på jobbet, och dagen känns som om den är tre veckor lång. Usch!
Nu ska jag kolla klart på Despan och drick the och äta mörk choklad. Mums. Sen hägrar sängen...
4 dagar tills lillkisen hämtas!

1 comment:

Mamma said...

Du är inte ensam , jag är konstant trött oxå. Men du äter ju inte en massa mediciner.
Men nu är tomatplantorna jordade i alla fall.