Tuesday, February 02, 2010

100202

Mamma är här. Jag har hjälpt henne att "tömma kameran". Det vill säga bränna de 1028 bilder hon har fotograferat under ett år. Det gick bra. Nu är det TomTom som ska få sig en omgång av sambon. Mamma ska nämligen till Afrika till helgen. Inte för att hon ska köra bil dit, men ändå. Det är alltid bra att vara förberedd... Tanzania och Zanzibar väntar det lilla kräket. Jag vill också.
Nu ska jag i alla fall lämna sällskapet här hemma och trotsa snökaoset och gå hem till Emma för ett underklädesparty. Det ska bli trevligt. Dessutom har jag hört ett rykte om att det ska bli fika. Det är bra. Hör ni inte av mig så har jag kanske blivit utsnöad.
Hej på er!

1 comment:

Mamma said...

Tom Tom blev bra. Kameran på laddning, packning pågår - TACK för hjälpen. Behöver man mer än en yllemössa tro ??? Myggolja - malariamyggan är inte kul, stödstrumpor och så nåt fint till kvällen -- Så nu är allt klart jovisst pass och USD inte att förglömma. Kattja klarar väl sej 14dar, ha de så gott i vinterkylan härhemma o glöm inte vitamintabletten !!
Kram Mamma på väg till Tanzania