Friday, January 22, 2010

100122Fet
På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men fredag är ändå den dagen som känns bäst...
Nu är det helg igen och det är otroligt skönt. Att få gå ifrån jobbet och slippa gå dit på två hela dagar. Märks det att jag inte är särskilt förtjust i mitt nya jobb? Blä!
Idag har jag världens träningsvärk vilket faktiskt är mycket trevligare än ett skruttigt jobb. Värken beror på gårdagens ridlektion som gick superdupermegabra, men som också var superdupermegaasjobbig. Jag red utan stigbyglar och då är det tungt att rida lätt, stå upp i fältsits osv. Efteråt var jag så trött i benen att de knappt bar mig. Men lycklig - det var jag.
Ikväll väntar middag med styrelsen, imorgon häng med Jeppe och Erica och på söndag middag hos sambons farmor. Tunga grejer...

No comments: