Tuesday, July 26, 2011

110726

Sommarens enda semestervecka är ett faktum. Shit vad skönt. Jag inser nu vad jag gått miste om hela sommaren. Men men, i slutändan är det jag som sitter på en strand i Mexico med en sombrero på huvudet, käkar tacos. En strand på Cuba med massa fina romdrinkar funkar också. Vi får väl se hur det yttrar sig.

Det enda jag hade velat åtgärda den här veckan (förutom vår mycket trasiga toalett) är vädret. Det är inte semesterväder, playatajm eller något annat varauteisolskenetväder. Det är sittainneunderenfiltochtittapåfilmväder och det passar ju sig inte riktigt på en semester. Nåja, veckan är ju inte slut än.

Idag ska jag ta tåget till Helsingborg och Jossa. Planen är att prata bröllop, dricka vin och skita i morgondagen.

DET låter som semester!



No comments: