Friday, July 29, 2011

110729

Hade det inte varit för att min kamera är otroligt trasig, hade jag idag lagt in massa bilder i inlägget. Bilder på det nystajlade vardagsrummet med ny taklampa (jättemaskrosen), nya gardiner, den nya soffan, Eskil på hans nya älskade Ludde (den gamla gick sitt bittra öde till mötes under kiss-eran, och det går inte riktigt att förklara den kärlek som uppvisades vid installationen av nya Ludde. Jag har aldrig sett en så lycklig katt. Någonsin.), och såklart de nya blommorna. Jag hade också visat bilder på den fantastiska middagen idag som bestod av ljummen potatissallad, kotlett och il vino. Det nya handfatet till toaletten hade flashats, även om det inte är installerat än. Och framför allt hade jag visat förebilder på de kuddfodral jag ska sy, och de ljuvliga knappar som ska pryda dessa. Jossa hade funnits med på ett hörn eller två, eftersom vi har hängt en del i veckan - både här och i Helsingborg. Och den nya bordslampan som ska stå lite snyggt i ett hörn när ni flyttat runt lite på möblerna.

Ja, det var nog det. Men nu har jag inga bilder. Kameran väntar på farbror doktorn, och tills dess får ni hålla fantasin vid liv.

No comments: