Monday, August 09, 2010

100809

Borde sova, men det finns in te tid till det. Imorgon kör vi till Gotland och Medeltidsveckan, och jag har inte packat en enda pinal än. Någon som är förvånad. Ändå är jag lugn. Jag vet att jag kommer att hinna. Det gör jag alltid, även om marginalerna ibland är knappa. Ingen strategi jag rekommenderar för den stresskänslige. Om 13 timmar kör vi.
Innan dess ska jag ha...
packat, städat kattlådan, skrivit brev till kattvakterna, diskat, dammsugit, marinerat kycklingfile, tillverkat och stekt biffar, laddat kameran och mobilen, köpt skor, handlat frukostmat till veckan, shoppat bilbatteri, samt helst sovit i minst 8 timmar...
Som sagt, tajt, men det ska nog gå. Gotland - Here I come!

1 comment:

Anonymous said...

Hej , hann du med allt ?? Ni kom visst i väg iaf men resten kan du göra nästa vecka !!
Just nu svämmade badrummet över - kul- hade plastpåse i tvättstället som täppte till säkerhetsavloppet o vattnet var på !!! Så det blir finstädat där o mattorna tvättade - hux flux - behövdes nog.
Att det alltid ska hända något drastiskt innan man tag itu med saker .
Det är väl det som är livet .
Hoppas ni mår bra - tillbaka i Medeltiden .
Jag försöker leva i nuet !
Kram Mamma