Friday, November 23, 2012

121123

Om en riktigt, riktigt spännande dag

Det blev ingen ny dator idag. Däremot blev det en ny dammsugare. Nästan lika livat. Det är inte den jag bloggar från nu, bara så ni vet. Så ni inte blev oroliga liksom. Nej, Bibban fortsätter att ta hem jobbdatorn ett tag till, så ungefär en timme varje kväll har jag tillgång till en riktig dator. Ja, en som funkar alltså. Jag har ju tillgång till den andra hela tiden, men det blir inte riktigt samma grej när man inte ser vad man sysslar med. Och så finns ju iPaden, men den är lite krångligare att blogga från, för att inte tala om mobilen som är helt värdelös i de flesta avseenden, men som hjälpligt går att facebooka med. 

Ja. Det var väl en uppdatering av mina surfvanor. Kan inte för mitt liv komma på en enda person, förutom möjligen mamma, som skulle vara intresserad av det här. Faktiskt. 

Förutom dagens extravagans i form av dammsugarshopping har vi även hunnit med en runda till Maxi. Det var ungefär som vanligt. Dyrt. Det brukar det bli av någon anledning. 

Ja, och så har Elin bajsat. Jättemycket. Det var kul. Hon kräktes också. Det var inte lika kul, för det kom på mig. 

Som sagt. Om en riktigt, riktigt spännande dag. Imorgon kommer alla Sohlarna och en Vernersson på middag. Det ser vi fram emot!

No comments: