Tuesday, January 20, 2009

090120

Jag har fjärilar i magen, och inte sådana där mysiga, utan otäcka. Jag ska på anställningsintervju om 40 minuter och jag är så nervös att jag inte kan sluta fisa. Shit! Jag måste ta mig samman! Hela magen är som en ballong och varje gång jag ändrar ställning grimaserar jag illa för att inget oönskat ska slippa ut. Jag har nyss ökat tio kilo i vikt, och det är inte i fett. Ren luft. Eller, nja, så ren kanske den inte är egentligen. Tio extrakilon av luft med bajspartiklar. Det är en god förutsättning när man ska visa upp sig från sin bästa sida.
Jaja, de kan ju inte säga att jag inte är mig själv i alla fall. Wish me luck!

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas intervjun gick bra, kanske ett jobb i sikte !! Det är nyttigt att vara - skit -nervös då blir det bäst !!
Jag har jobb detta året ut i alla fall ...
Kram Mamma