Sunday, October 18, 2009

091018
Jag har blivit försoffad. Försoffad, förslappad och förslöad. Det är inte bra. Jag är konstant trött, vilket känns som slöseri med ungdomen. Den lilla som finns kvar vill säga. Jag fyller ju 27 på onsdag. 27... Det är inte lite det. Har en liten livskris, men ingen allvarlig. Tycker det är lite jobbigt att närma mig 30 i detta rasande tempo, men vad ska jag göra åt saken? Det är bara till att le och skylla på skrattrynkor.
Till helgen ska det firas i dagarna två. På fredag kommer pappahalvan och Sohlarna och på lördag kommer mammahalvan och svärisarna. Det ska bli trevligt. Har inte bestämt vad jag ska bjuda på ännu. Någon som har ett bra förslag? Tror dock att jag kommer att skippa tårta det här året, men jag har inte bestämt hundra. Det ger sig.
Måste också berätta att jag fick världens gladaste nyhet igår. Det ska bli bröllop i familjen. Fredrik har friat till Jossa! Jag är så glad för er skull. Massor av grattis!
Det har efterfrågats bilder på lägenheten sen renoveringen, så här kommer de. Av någon märklig anledning är det kisar med på nästan allt. Linslusar. Har även lagt med några bilder från fredagens kalas hemma hos sambons föräldrar. Det är kul att se Alice mysa med "gamlafarmor".

4 comments:

Lina said...

Mycket mycket fint!!! Och underbar bild på Alice, den sista. kram

maddiis said...

Tack så mycket.

Hon är go. Den är nyss tagen. =)

Abigail said...

Oh vilka fina bilder på kissingarna! Och renoveringen förstås. Men mest kissarna! ;)

Gustav said...

Misarn är gulliga..