Wednesday, October 21, 2009

091021

Ja må jag leva, ja må jag leva.... Idag fyller jag år. Det har firats med frukost och paket på sängen. Därefter en "skön" dag på jobbet. Lite kul är det i alla fall. Oftast. På eftermiddagens planering firade mina två kollegor mig alldeles oförhappandes. En fin blomma fick jag, och så sjöng de och hurrade. Roligt.
Passade på att ta en eftermiddagsdejt på stan med Jeppe, sambon och Andreas där vi köpte present till Ebbe. Vi ska på inflyttningsfest hos honom på lördag. Det ska bli mucho najso.
Kvällen har också varit en riktig toppenkväll. Vi har firat med räkor, till Alice stora förtjusning. Eskil är mer skeptisk. En del vitt vin har det blivit, och mer present. Har förärats med ett presentkort på Stablestore och en ny parfym. Min gamla är tokslut. Världens bästa sambo vet vad en flickvän vill ha. Tack så mycket, rövsnor!
Nu ska jag fortsätta fira. Jag har ju ledig dag imorgon! In i dimman. =)

No comments: