Monday, October 24, 2011

111024

Joda, vi lever.

Detta kommer att bli ett ganska kort inlagg, men det kommer flera a det snaraste. I promise.

Vi har landat i Me-hi-co, baby. Allt ar bra. Vi bor pa ett all inclusive precis pa stranden och har alldeles nyss bokat fler natter pa samma hotell (thank god for hotels.com, och sa lankar jag helt enkelt till googles bildsok for att spara tid - klicka har) eftersom Darling ska lara sig dyka, vilket gor att jag formodligen kommer att blogga ifatt.

Som sagt. Allt ar bra.

Talk to you soon.

2 comments:

Jossa said...

Hur har ni det? Funkar din mobil att messa till? Kram kram

Jossa

maddiis said...

Vi har det bra, hurricanevarningar och evakueringshot till trots. Telefonen funkar bra, men jag har inte den med mig alltid. Jag kollar den emellanat. Vi ar sju timmar efter Sverige just nu. Tror vi.

Har ni kommit hem och hunnit fatta att ni ar gifta annu??

Kram kram