Friday, February 09, 2007

070209

Hade nyss skrivit ett inlägg när datorn hängde sig och allt försvann. Mmm... Datorer...
Igår blev i alla fall en helt fab kväll igår. Det skålades intensivt, ofta och länge. De flesta skålar tillägnade Dutchie (Marieke från Holland) mina nya skor. Sjukt kul. De andra skålarna var för att lämna Jackson. Det vill vi alla göra. Fast jag vill inte lämna de andra. Känns som om jag lämnar en ny familj bakom mig. Kommer att sakna Sarah sjukt mycket. Vi har toppenkul ihop.
I vilket fall som helst finns et bildbevis från kvällen. På den översta är jag, Dutchie, Cissi och Kiwi (Bex) på puben Three Wise Monkeys. Mycket trevligt ställe. På den andra bilden sitter vi på restaurangen. Från vänster: Jag, Cissi, Bex, Sarah, Dutchie och Kelly.

Nu drar jag till Kambodja! See ya.

2 comments:

Anonymous said...

Se nu till att ha det asball när du turar en runda i asien!
Hepp.

maddiis said...

Efter manga om och men kan jag forhoppningsvis skriva nagot har. Har haft strul med kontot, men nu ska det vara lost. Har lamnat Kambodja och sitter just nu pa hotellet i Kuala Lumpur dar jag ska vara i tva natter till. Allt har varit toppen och nu ar det shopping som galler. Utforligare beskrivning kommer pa sondag nar jag ar tillbaka i Sydney igen.

Puss och Gull!