Friday, February 20, 2009

090220

Ugg. Jag är bitter. Jag är hungrig och därmed livsfarlig. Anledningen till min bitterhet må vara en världslig sak, som Karlsson skulle ha sagt, men just nu är den fullt tillräcklig. Min mobil har lagt av. Inte helt alltså, utan bara lite sådär lagom irriterande mycket. Siffra 2 och 5 vägrar funka, och två andra knappar. I ren desperation försökte jag boota om, som ju ska vara så bra i alla lägen. Jo tack. Eftersom min pin-kod innehåller just tvåor ligger åbäket nu här bredvid mig och ordet pin lyser hånfullt i displayen. Jag kommer ju inte in! Ska man nu ha blivit av med bilder och telefonnummer och rubbet, bara för att några knappar lagt av? Jag blir skogstokig. Frågan är egentligen hur frisk man är när man på fullt allvar kan skrika fula ord till en telefon en lång stund. Jag kan många fula ord visade det sig.

No comments: