Saturday, June 05, 2010

100605
Sitter och gör... ja ingenting egentligen. Om en timme ska vi på 80-årsfest i skogarna utanför Hässleholm. Det ska bli trevligt. Jag har stora förväntningar. Fast visst brukar det bli som allra roligast när man inte har några förväntningar alls? Jag tror ändå att det här blir grejt. Det är min mamms kusin Gunnar, från skånesläkten, som fyller 80, och det ska firas med pompa och ståt. Det brukar alltid bli lyckade tillställningar när den delen av släkten samlas. Great minds think alike.
Imorgon är de lektionsryttarmästerskap på klubben. Det ska också bli superkul. Vi ska tävla i lag, och i mitt lag är det jag och två av mina ridkompisar. Första delmomentet är en poänghoppning och andra delmomentet är en working equitation. Jag ska rida Olis som är min favvis just nu. Hoppas det går bra.
Nu är det dags för stajling, annars blir jag nog sen helt plötsligt. Det vore ju inte bra.
Hej på er!

2 comments:

Erica said...

Ja, jag har också hört att det är slitsamt!

Anonymous said...

Jovisst blev det en lyckad fest, jag har skickat ett vykort o tackat. Sol, mat i långa banor, vi var ju i Skåne, alla trevliga o glada, vad kan man mera begära ??
Kram Mamma