Thursday, June 24, 2010

100624

Nu har jag landat i soffan efter en av de tuffaste veckorna på länge. Denna veckan har vi, som jag skrev tidigare, haft kvällsridläger och jag är helt slut. Dessutom finns det en hel del skavsår och blåmärken som jag nu hoppas ska läka pronto pronto. Roligt har det varit i alla fall.
Imorgon är det redan midsommarafton och jag fattar inte riktigt vart tiden tar vägen. Det känns som bara någon månad sen vi firade nyår. Galet. I år ska vi fira i Åhus tillsammans med Emma och Kalle. Emma ska ju snart kläcka och är rund som en fotboll. Det är deras första bebis så det är spännande värre.
Nu ska jag blanda dippa och skära grönsaker, sen ska jag avnjuta några avsnitt av Angel. Sambon jobbar natt så jag har fjärrkontrollen för mig själv. Hurra!
Glad midsommar till er alla!

1 comment:

Mamma said...

Jo Midsommarafton gick av stapeln utan regnväder, skönt att halsen höll för alla ringaleka-sånger. Idag är det packdag , i morgon Texas utan häst. Med flyg i stället. Ha det gott härhemma.
Kram Mamma