Thursday, June 17, 2010

100617

Sitter och gör något som egentligen borde ha skett för tre år sedan. Jag lägger in mina australienbilder i datorn. Verkligen på tiden kan man tycka, och jag kan inget annat än att hålla med. Det verkar ta sin lilla tid. Har bara kommit till andra skivan, men de är ganska kul att kolla på. Tänk vad minnerna hjälper en att komma ihåg saker. Inte bara vad jag gjorde, utan även sånt som inte finns lagrat i bilden; känslor, lukter, tankar. Det är helt fantastiskt. Tänk vilken cool apparat hjärnan är.
Nu ska sambon hoppa i säng, och det borde väl jag egentligen också göra. Han är helt slut efter att ha tampats med högskolan hela dagen. Vilken lekstuga säger jag bara. Helt otroligt att det bara kan få gå till så. Man kan ju undra om de anställer precis vilka nötter som helst, eller om de ansträngt sig för att få tag i just det här praktexemplaret...
Då tänker jag hellre på Australien. Mmm... Australien....

2 comments:

Erica said...

Ses vi ikväll kvinnaaa?

maddiis said...

Jaaa! Quinnaaaa.