Monday, August 19, 2013

130818

Idag har jag varit i stallet. Vistats bland folk. Det gick bra. Kändes skönt. Tre hela timmar av inte tänka. Kan ju konstatera att det behövdes. 

Nåväl, stallet. Vi hade öppet hus idag, och mina stallframträdanden har varit mer än accepterat begränsade under det gångna året, så det var dags att skruva upp smilbanden och göra sig representabel. Som tur kom det en hel drös ridsugna med ryckningar i fikatarmen, så dagen får anses lyckad. Kul! Min egen ridning startar igen imorgon efter drygt ett års uppehåll. Det lär kännas på tisdag. Ujujuj. Undrar hur mycket jag minns. 

Imorgon ska jag även till tandläkaren för att byta en gammal lagning. Är väl sådär pepp. Tur att det är gratis. 

Tänkte avsluta kvällen med ett avsnitt Skärgårdsdoktorn, men tyvärr var de slut. Lite av en downer. 

2 comments:

Mamma said...

Hade tänkt köpa en häst till dej på Wellnes festivalen, men den var i keramik , fast fin, vet ju inte om du gillat den. Men levande är väl bättre förstås.
Ha de gott !!
Kram Mamma

maddiis said...

Det vet inte jag heller. Det är därför mms-funktionen finns i mobilen! ;)