Sunday, November 19, 2006

061119

Okej, jag tar tillbaka allt jag tidigare har hävdat. Jag har blivit lat. Aaalldeles för lat. Hade planerat att åka till stranden idag, men inte då. Ännu en söndag bortslösad. Måste försöka påminna mig själv om att jag inte har obegränsat med söndagar i Australien. Istället för stranden var jag och Niroshani åtminstone lite duktiga och simmade 30 längder i poolen. Träningen igår satt definitivt i så det kändes att det gjorde nytta. Gick till Paddy´s Market efteråt med Anna och Niroshani och handlade frukt i mängder. När vi kom hem satte vi oss i soffan och där sitter vi fortfarande kvar, åtta timmar och sexton Sex and the city-avsnitt senare.
Tragiskt.

5 comments:

Anonymous said...

Haj din sletvarg! Vad bra att det kommit in lite nytt folk så du har nån att titta på tv med. ;)
Angående våldtäkterna så har de kommit fram till att den i tivoliparken inte var nån våldtäkt för att hon var med på det hela, så den utredningen är helt nerlagd. Det de vet om den på resecentum är än så länge bara att den aldrig har hänt där tjejen hävdar. Förhopningsvis har det aldrig hänt.

Blogga på. Hajdå.

maddiis said...

Ok. Tack för uppdateringen. Tyckte att det hela var lite läskigt. Finns kanske en anledning att jag inte går någonstans i Kristianstad när det är mörkt. Här i Sydney är jag däremot inte det minsta rädd.

Vad är meningen med att blogga när ingen verkar läsa här ändå? Du å jag, Jeppe. Nattugglorna.

Anonymous said...

Hey, här finns det en nattuggla till!

Anonymous said...

Mmm mm mm... Nu börjar man ju seriöst fundera på att ta lite semester... Alla är ju iväg.. Hur många som helst är ju i .au också..

Nåväl, man får väl försöka bli teamleader och sedan få en lönehöjning... whieeehaaa.. party party :D

Anonymous said...

Jo jag tackar stranden lockar, inte här i Tredenborg. Du har 35 gr varmt idag, här lyckas vi bara få 20 med oljans hjälp - inomhus !!
Men jag tänder ljus och tänker på Kambodjas stränder, tiden går fort snart är det den 9 febr, har beställt anslutningsflyg idag !!
Kram Mamma