Sunday, June 21, 2009

090621

Nu är det söndag och äntligen har jag fått tid att landa. Den här veckan har varit helt sjuk. Det har gått i ett rasande tempo från morgon till sen kväll, utan tid att hämta andan. Som tur är har jag haft roligt.
Ridlägret varade fyra kvällar. Det betyder fyra kvällar med hårt slit, lite tårar och mycket skratt. Och blåsor. Men hårt arbete ger resultat, och visst var alla åtta lite säkrare sista dagen. Nu får vi hoppas att det blir en vecka till inför hösten.
Midsommar var toppen. Vi åt traditionsenlig sill, men även smarrig varmrökt lax. Jordgubbarna var såklart också med på ett hörn. Vi satt i ett stort tält med värmefläkt så vi hade det hur skönt som helst när regnet smattrade mot taket. Som tur är gick det över fort så vi kunde komma ut och dansa kring midsommarstången. Härligt!
Nu sitter jag i soffan med Eskil ihopkurad bredvid mig. Ikväll ska jag hämta sambon vid flyget. Sen är hela vår lilla familj samlad igen. Äntligen!

No comments: