Sunday, October 01, 2006

061001

Här får ni några bilder av resan till Sydney. Det kommer flera bilder framöver. Tror att det ska funka att klicka på bilderna för en större version.



På Svågerstorp i Malmö. Detta är alltså essensen av mina tillgångar. En resväska och en ryggsäck. Det enda av allt jag äger som jag beräknas behöva under en åttamånadersperiod. Kan detta verkligen fungera?






London. Nej, Themsen är väl inte förorenad?







Här i denna flygplansstol tillbringade jag ett dygn. Kurade ihop mig och sov en del. I Hong Kong fick vi gå ur så städade de planet. Bilden är tagen efter någon måltid, vet inte vilken längre, men det ser ut att vara någon frukost.

På flygplatsen i Hong Kong. En japan tog bilden. Det röda på min tröja är ett klistermärke som vi fick av flygbolaget vid transfern där det stod "catch me if you can". Vi var ganska många som var lite vilse på flygplatsen och klistermärkena var bra som identifiering.

Så här mycket regande det i Sydney när jag kom fram. Bilden är tagen på William Street, vilket är gatan jag bor på. Den är inte lika blöt längre.

No comments: