Tuesday, May 19, 2009

090519

Jag längtar så mycket efter lillkisen. Just nu är det med skräckblandad förtjusning jag ser framemot det, för jag har gått och inbillat mig att det är en helt osocial katt som kommer att flytta in här och att han inte kommer att älska mig. Jag är störd, jag vet. Idag har vi i alla fall köpt foder, så nu har han något att äta. Det blev torrfoder från Royal Canin, Kitten. Dyrt, men förhoppningsvis bra. Vi fick också en provlåda med kattströ. Hittade en toalett som vi tror blir bra. Den var täckt, men gick att öppna upp bra när man ska städa den. Det var luktfilter och så i den också, och det vill vi ju ha. Den ska vi köpa när den kommit hem i svart.
Tillsammans med fodret fick vi också en film om katter som vi har tittat på idag. Ingen kan säga att vi inte förbereder oss in i minsta detalj.
Ikväll är det Despan och sambon är för en gångs skull hemma, även om han är som en zombie. Man kan ju inte få allt...

No comments: